نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل مهتاب کیش

 

هتل مهتاب کیش، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های  آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترم تور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش: 

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل, امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی و.....

 

هتل مهتاب کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل فرشتگان کیش از هتلهای یک ستاره کیش می باشد که سرویس دهی و قیمت آن خوب و کیفیت  غذاها متوسط می باشد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است. لابی هتل دارای اینترنت می باشد و برای گردشگران تور کیش دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد و پرسنل هتل نیز بسیار خوب می باشند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مهتاب کیش,تور کیش,هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی جزیره کیش است که در سال 1369 در قرار داد اولیه  10 ساله با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش به امضاء رسید که به نام هتل 2 ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشند. هتل گلدیس کیش هتل بسیار تمیز و مرتب است و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد.  رستوران هتل گلدیس کیش با غذاهای متنوع و لذیذ از مسافران و میهمانان تور کیش پذیرایی می کند .

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل آسیا کیش

 

هتل آسیا کیش از هتل های تک ستاره در جزیره کیش می باشد که میتوان با بهترین قیمت در این هتل  اتاق رزرو کرد . این هتل گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش می باشند را نیز پذیرا می باشد. با اینکه این هتل از مرکز شهر دور می باشد اما با وجود وسایل نقلیه موجود این مشکل نیز برطرف شده است.هتل آسیا کیش برای مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی می باشد.این هتل شامل 19 اتاق با 800 تخت می باشد که با محیطی آرام می توان سفری خوب را در آن گذراند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدیس کیش,تور کیش,قیمت تور کیش,تور لحظه ٰآخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش فروردین 95 می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافرانتور کیش نوروز 1395سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش اسفند 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش نوروز 1395

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش زمستان 94می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش اسفند 94جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافران تور کیش نوروز 1395به ارمغان آورده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستورانهای معروف در جزیره کیش

 

 

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران برای مسافران تور کیش است.ساعات کار این رستوران برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. در تور لحظه آخری کیش شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی در تور کیش و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است.در تور کیش حتما این رستوران را امتحان کنید. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی در تور کیشمی باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را در تور کیش دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف در جزیره کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند در تور کیش تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را در تور کیش نوروز 95 تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

مجموعه هتل ترنج کیش شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا است که در مجموعه دارای ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر می باشد. این هتل در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس در چهار طبقه و با نمایی تلفیقی از سنت و مدرنیته چشم نواز میهمانانتور کیش می باشد.هدف از ساخت این مجموعه فراهم کردن تجربه یک زندگی رویایی – دریایی و اقامت بر روی آب برای میهمانان تور کیش و دید کامل به غروب ساحل جزیره کیش می باشد. این هتل دارای ۱۰۲ اتاق و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است.همچنین این هتل ساحلی دارای: رستورانی بر روی آب، آب نمای موزیکال ، قایق های چوبی، سالن ماساژ و یوگا در تور کیش نوروز 95 می باشد.این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای, رستوران های روباز و سر پوشیده ، کافی شاپ یخی، فروشگاه ، سرزمین بازی، فضاهای ورزشی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و … برای گردشگران تور کیش می باشد.این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.راه دسترسی به این اتاق های این هتل در تور کیش از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران تور کیش بسیار جذاب است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای جدید در کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در میدان پردیس و مشرف به دریای خلیج فارس بنا شده است. این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. این هتل در سال1381 ساخته شده است. مراکز خرید با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. مساحت این 11 هزار متر مربع می باشد. ویلاهای لوکس در باغ مصفا و بسیار زیبا هتل شایگان کیش اوقاتی خوش را برای مسافران تور کیش فراهم آورده است. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. دسترسی هتل به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا بهترین انتخاب میهمانان جزیره کیش باشد.

امکانات هتل شایگان کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، سونا خشک و بخار، بیلیارد، ماساژ، جکوزی، استخر، تهویه، اسنوکر و... 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش


تصویری از هتل شایگان کیش

تصویری از هتل شایگان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
هتل مارینا پارک کیش

 هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره با مساحتی حدود 10 هکتار و در مجموع 190 اتاق در بلوار مرجان کیش واقع شده است . هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان تور کیش از فرودگاه به هتل می باشد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش


تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 و به تازگی بنا شده و امکانات بهتری را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا و بازارهای پردیس 1 ، پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش اشاره کرد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش: لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

 نمایی از هتل آرا کیش

نمایی از هتل آرا کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا بنا شده است . قیمت این هتل نسبت به هتل های دیگر کیش مناسب می باشد. هتل ساحلی آبادگران کیش برای میهمانان تور کیش امکان دوخرچه سواری را فراهم آورده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای سرو وجود دارد. این هتل 15 دقیقه تا فرودگاه جزیره کیش  فاصله دارد.

امکانات هتل آبادگران کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و... 

 هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش


هتل 2 ستاره آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش


تصویری از هتل 2 ستاره آبادگران کیش

تصویری از هتل 2 ستاره آبادگران کیش


نمایی از هتل 2 ستاره آبادگران کیش

نمایی از هتل 2 ستاره آبادگران کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش که به تازگی روبروی بازار پردیس یک بنا شده از نظر موقعیت مکانی به مراکز تفریحی و مراکز خرید جزیره نزدیک می باشد. در این هتل برای رفاه میهمانان جزیره کیش اتاق های 2 تخته تا 5 تخته در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل آرامیس کیش :

تاكسي سرويس، لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، ماهواره، نمازخانه، سونا، جكوزي و... می باشد.

 هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل 4 ستاره آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آرامیس کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آرامیس کیش


تصویری  از هتل آرامیس کیش

تصویری  از هتل آرامیس کیش


هتل آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش در مقابل بازار زیتون و در بلوار دریا کیش بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و جزیره می باشند.

امکانات هتل آرامش کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورهای تفریحی و...

نشانی هتل آرامش کیش :

جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آرامش کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آرامش کیش


هتل 4 ستاره آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش


تصویری از هتل 4 ستاره آرامش کیش

تصویری از هتل 4 ستاره آرامش کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش با حدود 5300 متر مساحت از نظر موقعیت مکانی نزدیک به میدان امیرکبیر و در پشت هتل مریم کیش ، در قسمت شمالی هتل مرکز تجاری زیتون واقع شده در قسمت جنوبی بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس واقع شده است.

امکانات هتل آریان کیش از جمله رستوران جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی، سالن بیلیارد و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت را جهت آسایش میهمانان  جزیره کیش فراهم آورده است. فاصله زمانی این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می باشد. هتل آریان کیش دارای 69 اتاق و 42 پرسنل است.

امکانات رفاهی هتل آریان کیش : روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى،

رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات

امکانات تفریحی هتل آریان کیش : خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل 4 ستاره آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آریان کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آریان کیش


تصویری از هتل 4 ستاره آریان کیش

تصویری از هتل 4 ستاره آریان کیش


تصویری از هتل آریان کیش

تصویری از هتل آریان کیش


هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تفریحات معروف کیش

 

 

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است كه علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سواركاران در تور کیش آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فكر مسافران تور کیش می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره کیش (جنب ورزشگاه المپیك) در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد در تور کیش، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را برای گردشگران تور کیش داشته باشد.باشگاه سواركاری كیش هم اكنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

 

اسب سواری در کیش

 

 

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که مسافران تور کیش می توانند با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروند و اوقات خوشی را در تور کیش تجربه کنند. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید در تور کیش با آنها به گشت و گذار بپردازید. علاقه مندان تور کیش می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی برای مسافران تور کیش :

- داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
- به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
- استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی) توسط مسافران تور کیش .
- دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
- خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده در تور کیش می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مراکز خرید معروف کیش

 

 

 

بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان محترم را در تور کیش با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به مسافران تور کیش ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خودرا ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه در تور کیش از اين بازار و اجناسي كه در آنجا پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك برای خرید مسافران تور کیش عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران تور کیش از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جاذبه های گردشگری کیش

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد.در تور کیش حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیش تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا توسط مسافران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر در تور کیش از اين باغ ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا برای تماشای گردشگران تور کیش نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای بازدید مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیشاست. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي برای استفاده مسافران تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران پدیده شاندیز واقع در نزدیکی مرکز خرید پدیده در غروب کیش  با ظرفیت 2000 هزار نفر و همراه با موزیک زنده و ترانسفر رایگان آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش و کیشوندان عزیز و همچنین آمادگی برگزاری مراسم و جشن  می باشد .رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن نزد مسافران تور کیش معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی تور کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را نزد گردشگران تور کیش دو چندان کرده است .

 

 

 

 

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره نزد گردشگران تور کیش به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگرانتور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتلهای معروف کیش

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش به فاصله 10 دقیقه ای از مرکز جزیره کیش و فرودگاه واقع در میدان سعدی, ابتدای جاده ی جهان نزدیک بازار عربها سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع با ظرفیت 47 باب اتاق (159 عدد تخت) به مدیریت جناب آقای کلینی تاسیس گردید.هتل آفتاب شرق از لحاظ کیفیتی و خدماتی برای مسافران تور کیش در رده 3 ستاره تاپ می باشد.

در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش وجود دارد.این هتل سه ستاره با امکانات و خدمات جانبی خود بسیاری از مسافران تور کیش را شیفته خود ساخته است . این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد.

از دیگر امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای گردشگران تور کیش :

روم سرويس 24 ساعته، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها , اینترنت پر سرعت و ...

 

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست تور کیش میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله برای راحتی مسافران تور کیشفاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 

 

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شما در تور کیش می باشد.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره برای اقامت در تور کیش مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران در تور کیش میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري تور کیش مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

بازارهای معروف کیش

 

بازار مریم کیش واقع در خیابان سنایی کیش در سال ۱۳۶۹ در 1 طبقه و با معماری متفاوت با سایر مراکز تجاری بزرگ جزیره(در زمینی به مساحت ۵٬۷۰۰ مترمربع) احداث شد.بازار بین‌المللی مریم تنها بازار رو به جزیره است که با سازه‌ای چوبی و نمایی سنتی ظاهری متفاوت به خود داده است. فضای دلنشین بازار مریم و قیمت نسبتاً ارزان اجناسش در ۵۲ غرفه فعال، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است.ساعت کار بازار مریم کیش برای مسافران تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب میباشد.

 

 

 

 

 بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریداران در تور کیش حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار خواهند داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را برای گردشگران تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید در تور کیش با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که برای مسافران تور کیش در بازار زیتون یافت میشود .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتلهای معروف کیش

هتل 4 ستاره گراند کیش در زمینی به مساحت شش هزار و چهارصد متر مربع توسط شرکت تور های کیش ساخته شده است.هتل گراند کیش در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها و مراکز خرید جزیره کیش قرار دارد بطوریکه پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.این هتل دارای 60 اتاق است و بطور همزمان ظرفیت پذیرش 200 مهمان  تور کیش را دارا می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل 4 ستارهمی توان به بازدید رایگان مسافران تور کیش از هتل داریوش و همچنین 30 درصد تخفیف پارک دلفین ها اشاره کرد.

اکثر اتاقهاى هتل از ديد دريا برخوردار بوده و داراى تراس مى باشد.

 

 

 

هتل آریان کیش اقامتگاهی 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا  با امکانات رفاهی مناسب این هتل را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. رستوران هتل با غذاهای خوش طعم ایرانی محیطی مطبوع برای مسافران تور کیش فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است. در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد و بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید در تور کیش مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جاذبه های گردشگری کیش

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش از دیدنیهای تور کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی در تور کیش استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستورانهای معروف کیش

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور در تور کیش می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.ساعات کار این رستوران برای مسافران تور کیش برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب برای گردشگران تور کیش با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی


بازار چینی های کیش در واقع دارای دو شعبه در این جزیره می باشد و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران تور کیش آبان 94 می شود فروشندگان این بازارچه هستد همگی چینی می باشند. این بازارچه دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد , اولین شعبه آن در نزدکی بازار مروارید قرار دارد که خیلی بزرگ نمی باشد و اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است و شعبه دوم آن در طبقه دوم بازار پانیذ واقع شده است. تمام کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد به طور مستقیم از چین وارد شده است و این بازار برای آن دسته از مسافران تور کیش مهر 94 که می خواهند خریدی ارزان داشته باشند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر است که کالا و اجناس این بازار چینی علی رغم تنوع و قیمت ارزانی که دارند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. کالاهای که در این بازار به فروش می رسد عبارتند از: کیف , کفش , پوشاک و... .

تور کیش بازار چینی ها

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور کیش مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگران تور کیش آبان 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شماست.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز تور کیش تعطیلات مهر 94 فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی تور کیش و خارجی می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین در تور کیش آبان 94 بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا توسط مسافران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.بازدید از این کلبه در تور کیش مهر 94 خالی از لطف نیست.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمیز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد. از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش تابستان 94 خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است.

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع برای مسافرین تور کیش افتتاح گردید. نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی مسافرین تور کیش می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...).

 

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ

 

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

برای مسافرین تور کیش ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است.

 

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از هتل در شب


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش برای مسافرین تور کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       1111111111 Rating 63% (72 Votes)                               

چگونگی برخورد کارکنان 

       1111111111 Rating 76% (48 Votes)                               

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       1111111111 Rating 79% (44 Votes)                               

کیفیت سرویس های پذیرایی

       1111111111 Rating 75% (46 Votes)                               

ارزیابی کلی هتل

       1111111111 Rating 76% (49 Votes)                               

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش:

سالن کنفرانس - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - کافي نت - سالن بدنسازي -صبحانه بوفه + ترانسفر برای مسافرین تور کیش میباشد.

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

 

  

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       1111111111 Rating 68% (190 Votes)                               

چگونگی برخورد کارکنان 

       1111111111 Rating 70% (129 Votes)                               

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       1111111111 Rating 74% (116 Votes)                               

کیفیت سرویس های پذیرایی

       1111111111 Rating 72% (114 Votes)                               

ارزیابی کلی هتل

       1111111111 Rating 70% (117 Votes)                               



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش خرداد 94 اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش 94 اهداء می شود.

 

مرکز تجاری کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز تجاری کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و تا میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد . فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. مسافرین تور لحظه آخری  کیش از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش بازدید می کنند.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک تفریحی میرمهنا کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

پلاژ بانوان در کیش

در سواحل زیبای کیش پلاژهايي ويژه بانوان و آقايان و يا خانواده ها ساخته شده است که مكان مناسبي براي اسكان موقت گردشگران تور کیش هتل داریوش خرداد 94 و ساكنان كيش است. پلاژ بانوان در سواحل شمالي جزيره احداث شده است. اين پلاژ علاوه بر امكاناتي چون دوش آب شيرين، سايه‌بان و نورپردازي مناسب، سالن بدن سازي هم دارد و زيرنظر مربيان اداره مي‌شود. علاوه بر آن مربيان شنا و نجات غريق ايمني خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كيش به علت موقعيت مكاني مناسب و دسترسي آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زيادي روبه‌رو است.

 

پلاژ بانوان در کیش

 

پلاژ بانوان در کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پلاژ بانوان در کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

hotel shaygan kish

هتل شایگان کیش دراواخر سال 1381 تاسیس شد. طراحی این هتل زیباست و دارای سه آسانسور با دو منظره جزيره و خلیج چهار پله اضطراري است. اکثر اتاقهای هتل منظره زیبای دریا را دارد. و به بازارهاي پانيذ و مرکز خرید پرديس با راحتی قابل دسترسی می باشد به همین دلیل موقعيت هتل شایگان کیش را در جايگاه خاصی قرار گرفته است. رستوران هتل بسیار زیبا است و با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان تور کیش 94 خود پذیرایی می کند. هتل شایگان کیش دارای باشگاه ورزشی می باشد که شامل سونای بخار و خشک , استخر سر پوشیده , جکوزی و بدن سازی می باشد , ماساژ , استخر ویژه کودکان , سالن بیلیارد برای علاقه مندان, کلوپ بازی برای کودکان , اسنوکر . لحظات خوبی را می توانید در هتل شایگان کیش خرداد 94 تجربه کنید.

 رستوران هتل شایگان کیش

رستوران هتل شایگان کیش

 

اتاقهای هتل شایگان کیش

 

اتاقهای هتل شایگان کیش
اتاقهای هتل شایگان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پارس خلیج کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

تور کیش بازار عربها

بازار عربها یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره کیش می باشد. این بازار کوچک است و فروشنده های آن اکثرا به زبان عربی صحبت می کنند و کمتر کسی به زبان فارسی تسلط دارد. این بازار از مرکز جزیره کیش دور است به همین دلیل مسافران تور کیش خرداد 94 کمتر به این بازار می روند. بازار عربها برای افراد کم درآمد بسیار مناسب است زیرا اجناس با تنوع بالا ولی قیمت پایین به فروش می رسند. این بازار در نزدیکی بازار پارس خلیج واقع شده است و زیباترین سواحل و اسکله ها در نزدیکی این بازارها قرار دارند. برای مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94 دیدن این بازار حداقل برای یکبار بسیار جذاب می باشد و پس دیدن از این بازار را ازدست ندهید.

تور کیش بازار عربها



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار عربهای کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش بهار 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پدیده کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد